Majstrovstvá Českej republiky

28.12.2011 21:43

Dňa 12.11.2011 sa konali Majstrovstvá Českej republiky v Prahe. Dlhšie som váhala nad tým, či sa zúčastniť  alebo nie, nakoľko som sa necítila na to, aby som sa postavila na tanečnú plochu a mať za súperov také tanečné tímy akými sú napríklad Danka Šišková, Lenka Erlebachová a Šima Drábková...

Pocit úzkosti a strachu som pociťovala už po ceste do Prahy, žalúdok som mala stiahnutý a reč so mnou nebola. Celý čas som premýšľala nad choreografiou a mala som pocit, že všetko čo sme vedeli sa mi zázrakom vytratilo. Po ceste z čerpacej stanice, kde sme boli natankovať, sme sa stretali na diaľnici s Wiki a jej maminou, tak sme si kývali a aspoň trochu sa mi zlepšila nálada.

Po príchode na „miesto činu“ som sa snažila potlačiť trému, vyvenčila som psov, nadýchala som sa čerstvého vzduchu a išla som sa zaregistrovať. Potom nasledoval nástup súťažiacich na tanečnú plochu, súťažilo sa v divíziách A (Musical Dressage), B (Heelwork to Music), C (Freestyle) a D (Dances with Dogs) bez rozdelenia na kategórie Beginners (začiatočníci) a Advanced (pokročilí). Ďalej  bola otvorená  kategória Dvojíc  (dva psovodi s dvomi psami). Zostavy predvádzané v tejto kategórii museli štýlom zodpovedať  divízii C. A teda hor sa stresovať ďalej, kým nevyhlásia moje meno.

Keď nastala tá dlho očakávaná chvíľa, roztriasla som sa, ale úniku už nebolo ,už iba veriť Teddymu, že ak niečo pokazím, tak situáciu zachráni, a aj tak bolo. Zabudla som na preskoky cez paličku, ale môj úžasný pes skočil cezo mňa. Nakoľko choreografiu poznal už naspamäť,  vtedy sa mi rozsvietilo, že som niečo zabudla. Nesklamal ma, skôr som sklamala ja jeho, ale podľa bodovania to vyzeralo, že sme urobili skvelý začiatok, nakoľko v divízii Freestyle sme štartovali ako prvý. V porote sedeli Peťka Malá, Andrea Rezková a  Lucka Smolíková. Už iba čakať, ako to dopadne J Bolo možnosť vidieť krásne choreografie s krásnymi kostýmami, skrátka bolo sa načo pozerať. Wiki s Classy sa zúčastnili tiež , súťažili v divízií A a D.  Predviedli skvelú choreografiu, až všetkým behali zimomriavky po celom tele, ale na tú smolu, jej skočilo CD – SAKRA!!! A už sme tušili, že je niečo zle!! Tak super začali L a tak to skončilo L Wiki dostala možnosť si to zopakovať, Classy to vyhecovalo,  Wiki sa sama diskla a bolo L,takže neboli hodnotený,  ale v divízií A skončili na krásnom 4 mieste.

Pred vyhlasením výsledkov som už bola ustatá, psy tiež, Teddy zaspal po sedačky a Lunička nemala problém vystrájať aj ďalšiu hodinku J Stretli sme sa tam aj s jej  pôvodnou majiteľkou Miškou Palfiovou tak sme chvíľku pokecali, vystískala si Luničku  a mohli sme spokojne čakať na nástup a vyhlásenie výsledkov.

Áááááááááááááá prišla tá chvíľa, pekný príhovor  a všetci nastúpený s očakávaním  na výsledky.

Divízia C a je to tu „druhé miesto Adriana Tomeková a Teddy“ , váááááááu supéééééééér nečakali sme až takýto skvelý výsledok, že sa Teddynko stane Vícemajstrom  ČR v divízii Freestyle. Celú cestu domov som to predýchavala a nemohla som tomu stále uveriť. Nevedela som sa dočkať, kedy už budeme doma, pretože sa mi zdalo, že cesta nám trvala nekonečne dlho a tešila som sa, že si budem môcť naliať pohár De Luxe a zapiť tak skvelý deň. Teraz vôbec neľutujem, že som sa rozhodla postaviť takým silným súperom. Napriek tomu sa mi to oplatilo !!!

 

Dog dancing

28.09.2011 00:28
Prva oficiálna súťaž dogdancingu na Slovensku v Galante - Dogfest  ideme robiť skúšky podľa pravidiel DDCCR ( 1.10.2011- HTm1, 2.10.2011- Md1) Dogdancing Freestyle - Teddy (Golden retriever) Trickdogging : Luna Nagasaki Aibara (Border Colia)