MSR v štandardných tancoch

10.03.2012 14:08

Dňa 10.3. 2012 sme boli s Teddym pozvaný na Majtrovstvá slovenskej republiky v štandardných tancoch, kde sme mali vystupovať na pesničku z muzikálu Pomáda:)

Príprava na Galavečer bola kľudná, Teddynko bol v úplnej pohode tak som si doma nacvičovala prvky presne po sebe ako majú nasledovať, aby to malo hlavu a pätu. Ked sme sa večer dostavili tak som si myslela, že je všetko stratené. Nadšenci tlieskali, pískali no videla som, že atmosféra je riadna:D Keď som videla Teddyho ako sme prišli a počul zo sály kde sa tancuje tie zvuky, dupoty a pískanie, zistila som že to asi naše vystúpenie nedopadne dobre, na parket som vchádzala s malou dušičkou a to ste nevideli Teddyho, vyplašené oči, nesústredene pozeral bol trošku zmätený s tej atmosféry tam, nakoľko sme aj dlho čakali kým nás zavolali, vydýchaný vzduch, horko a ešte ktomu hrozná tréma :)

A sme na parkete : najskôr nam pustil Dj nejaku hymnu :D a potom začala naša Pomádička :D

Choreografia, ktorú sme mali nacvičenú, nebola ani zďaleka spravená, tak som samozrejme začala ako vždy improvizovať :D

Teddyho ksichty pri našej tanečnej kreáciíí som zvládala, ale keď už som videla, že to nie je to čo som si predstavovala, tak som len v mysli špekulovala ako to dokončiť a ako to spraviť tak, aby sme sa nestrápnili a neodišli zo sklopenými ušami domov.

Nakoniec sme to dobojovali, odniesli sme si velikááááánsky potlesk aj so spomínaným pískaním a išli sme spokojne domov, aj ked ja som celý čas mala výčitky a divné pocity z tej nepodarenej choreošky :( Ale ako mi vraví každý, kto nevie ako to malo vyzerať, tomu sa to páčilo a ani nezistili, kde čo malo byť :)

Teddynkovi veľkú vďaku a celú točenú klobásu som po návrate domov odovzdala, a my sa tešíme a pripravujeme na ďalšie stresové podujatia :)