5. Internationales Waldheimat Dogdance Turnier

25.03.2012 00:25

Dňa 25.3.2012 sme boli s Teddym na oficiálnej súťaži DD v Langenwangu, kde sme štartovali po prvý krát v Klasse 2. Po ceste tam sme si s manželom rozprávali zážitky s minulých vystúpení, takže úplne s kľudom a s vedomím že choreografiu máme už dobre natrénovanú nám cesta celkom rýchlo ubiehala aj ked nervozita trošku stúpala, ale dalo sa to zvládnuť :) Keď sme prišli na miesto činu, stretli sme sa s babami - Sabča, Saška, Lucka a nakoniec dorazila aj Monika Olšovská, chvíľku sme debatovali, oni nám rozprávali ako to prebiehalo v Klasse 1 a pomaly sme sa chystali na štart, išla som sa prezliecť do našeho anjelského kostýmu a čakali sme na to kedy príde naša chvíľa. Teddy bol úlne v pohode až na mňa :( Mala som na sebe plášť, ktorý mal zohrať úlohu zla a na ktorý som sa vôbec nepripravila tak ako som mala :( pod ním som mala na hlave čelenku zo svätožiarou a doma som zabudla skúšať si to aj sňou, a to bolo to čo mi spôsobilo problém pri vstupe na tanečnú plochu :(  Pri vstupe do sály mi plášť padal z hlavy, lebo čelenka tam zavadzala no a celé to vyzeralo otrasne :( Celá roztrasená a vynervovaná som sa ppstavila na tanečnú plochu a začali sme tancovať, Teddy super tlmil moju nervozitu a tentokrát mi dokázal, že je skutočný kamarát a nenechal ma vtej hroznej situácií samú . Pri konci choreo mal držať v labke paličku samozrejme, že som mu ju zle dala podržať a palička nám spadla :( chybu sme si opravili a dokončili našu zostavu. Teddyho som vystískala a čakali sme na výsledky :) Takže Teddy v Klasse 2 - 2. miesto :) Som úplne spokojná ani som pravdupovediac nečakala takéto umiestnenie, ale zachránil to môj pes :) Týmto výsledkom sme nominovaný na Majstrovstvá Európy strašne sa tešíme a už tento krát si dám na svoje nedostatky riadny pozor :) čaká nás teda poriadne trénovanie :) Video z Langenwangu bude uverejnené v sekcii videá.