Príchod z Majstrovstiev Európy

05.10.2012 09:20

V nedeľu dňa 30.9.2012 sa konali ako som už spomínala ME v dogdancingu v divízií freestyle. V piatok ako sme prišli do Prahy sa konala spoločná večera zo všetkými zúčastnenými a súťažiacimi. Porota losovala štartovacie čísla, ktorými sme sa mali prezentovať  v daný deň D. Plno smiechu a mravy bolo v sále, kde sme večerali a čakali na naše šťastné čísielka. Prvej meno slovenskej pretekárky bolo Alexandra Vavrová, ktorej vylosované číslo bolo 18, po nej nasledovalo číslo Moniky Olšovskej 44 potom som bola ja pod číslom 46 a nakoniec slovenský tím ukončila Janka Bakonyová s Astičkou s číslom 47, ktoré bolo predposledne zo všetkých súťažiacich:) Pocity, ktoré som mala za celý tento víkend ani nebudem komentovať a presuniem sa hneď do haly, kde sa ME odohrávalo. Sobotný deň štartovala Monika Olšovská zo štartovným číslom 11, ktoré jej vylosovali pre divíziu heelwork (zabudla som vyžšie uviesť), Monika bola ako jedina štartujúca pre túto divíziu za slovenský tím, iba v skratke podotýkam, že jej krásna zostava ju posunula na nádherné 11 miesto čo ju oddeľovalo iba kúsoček od finálovej desiatky :(

Sobotný večer sa niesol v duchu nadšenia, radosti ale aj trémy a premýčlania ako to snami bude, a či sa nám zajtra podarí predviesť to, čo dlho poctivo trénujeme :) Ráno som si vyzdvihla Aďku (moju dcérku), ktorá prespávala u kamarátky Petky Malej (sú to neskutočné kamarátky ) a drkotala som sa od nedočkavosti predviesť našu anjelskú zostavu, nech to máme čím skôr zasebou. A práve toto číslo 46 nám prinieslo kopu energie a neskutočného elánu, ktorý Teddy predviedol na tanečnej ploche pred porotou a divákmi. Prvú slovenskú elitu odštartovala Saška Vavrová s pudlíkom Herbiem, ktorá predviedla akrobatické kúsky, ktoré sa ľuďom aj porote neuveriteľne páčili. Medzitým sme mali možnosť vidieť krásne výkony zahraničných pretekárov, nebudem popisovať, iba toľko, že máme čo doháňať a na sebe ešte dosť pracovať, ale boli aj výkony, ktoré by som povedala, že na ME ani nemali čo robiť :D

Moniky Olšovskej príbeh ani nebudem rozoberať jedným slovom "krása", ktorá jej umožnila postup do finálovej desiatky, nakoniec sa umiestnili na krásnom 9 mieste ( Veľká gratulácia )

no a idem teda popísať v skratke naše vytúpenie s Teddym

Teddy celý čas netrpezlivo čakal kedy sa bude môcť ísť predviesť, a keďže chudiatko od ôsmej rána mal kľudový režím, vystrelil jak raketa. Náš kľudný začiatok v predvedení "smrť" a "bozazlivý psík" vyzeral trošku inak ako mal, Teddy sa naštartoval, dvakrát mi zaštekal a už som vedela, že toto nedopadne dobre. Na nešťastie nám ešte aj tá nádherná hudba skákala, neviem prečo, ale jednoducho moje nadšenie a dúfanie v to, že bude náš výkon ohodnotený vysokými známkami od poroty zlyhal, choreografiu sme našťastie dokončili, prvky sme zvládli ,aj keď rýchlejším tempom a naše body nás posunuli na 26 miesto zo 47 súžažiacich. Pocity? Mohlo to byť lepšie - o mnoho lepšie, ale na druhej strane to mohlo byť aj horšie, takže naše prvé Majstrovstvá európy  dopadli dobre, porazili sme 21 súťažiacich, ktorý ostali za nami, takže super. Posledná zo sloveniek súťažila Janka Bakonyová s Astičkou a nakoľko nastupovala na tanečnú plochu hned po nás jej vystúpenie som bohužiaľ nevidela, ale myslim si že zažila podobné niečo ako ja s Teddym aj keď Asta je riadená strela, takže naši psi sa predviedli na plnej čiare čo vnich je a koľko majú v sebe radosti a energie. Slovenskí tím hambu nespravil a o rok sa stretneme dúfajme už v lepšej forme na ME v Holandsku.