Winter show 2012

29.01.2012 13:09

Po úmornom týždni som čakala na ten dátum 28.1.2012 - Winter show. Už celý mesiac som stresovala, ako vymyslieť choreografiu ako zložiť hudbu a pod. Keď už som mala čiastočne premyslené ako by malo naše vystúpenie vyzerať, tak som zas rozmýšlala nad kostýmom, kde ako zoženiem kožúšok, aby bol biely, bielu baranicu, fúzy a bradu :) na tému Mrázik

Neprialo nám ani počasie, keďže s Teddynkom cvičíme-trénujeme iba vonku, moja choreografia mala vyzerať tak, že si postupne kožuch vyzlečiem a hodím ho na zem, nemohla som si to v takomto počasí dovoliť, ďalej ma zožieralo to, že dať si kožuch, bradu a baranicu, "spozná ma vôbec moj pes? :D, takže som trénovala a trapošila na záhrade v tomto kostýme pri okoloidúcich ľudoch za plotom :D

Keď sme dorazili na "miesto činu " a mala som nastúpiť na tanečný parket, zistila som že moje fúzy sú nejaké zdeformované, takže ďalší dôvod na trápnu situáciu, nechala som fúzy fúzmi a ide sa va vec, inú možnosť som už nemala :D

Teddy je bojovník, moc sa nám to podarilo počula som tlieskanie ľudí naokolo popri nášmu tancu, super atmosféra, mala som veľmi dobrý pocit z toho, len keby som ja zas nespravila tú istú chybu: nevyužitie tanečnej plochy :( Takže zas som pochybila ja nie moj pes ako vždy :(

Ale naše vystúpenie sa páčilo, ohlasy boli iba kladné, takže ja som spokojná, skončili sme na treťom mieste, domov sme si odniesli veľa zážitkov, veľa ďalších skúseností, a teraz už len premyšľať nad mesiacom marec, čaká nás  Dog Dance Turnier v Langenwangu, kde už nastupujeme do kategórie 2. advanced- pokročilý. Dúfam že nám počasie už bude priať a my sa budeme môcť venovať choreografií, a naplno sa pripravovať, snáď to stihneme :)